How is email marketing done?

golshid

New member
یکی از روش های بازاریابی، ایمیل مارکتینگ است ک سعی دارد از طریق ایمیل ترافیک و بازدید کننده جذب کند. در این مطلب به شما خواهیم گفت بازاریابی ایمیلی چطور انجام می شود .

ایمیل مارکتینگ چگونه انجام می‌شود؟

در مورد نحوه انجام کار، لازم است که فرد با ارسال ایمیل از طریق پنل‌های مختلف آشنایی داشته باشند. معروف‌ترین پنل‌های ارسال پیام الکترونیکی در دنیا، پنل‌های یاهو با عنوان ایمیل و پنل گوگل به عنوان جیمیل است. استفاده از هر دو ابزار شبیه به هم است و تقریباً تمامی گزینه‌ها در آنها یکسان است. در واقع، در این پنل‌ها، آدرس ایمیل شخصی گیرنده وارد می‌شود، متن تبلیغات نیز نوشته شده و به عنوان یک پیامک یا پیام الکترونیکی رایگان برای مخاطب ارسال می‌شود.

این روش در مورد ارسال ایمیل‌های تکی به کار گرفته می‌شود. روش‌های مختلفی در زمینه ارسال ایمیل انبوه نیز وجود دارد که با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی، بازاریابی ایمیلی را می‌توانیم ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی با استفاده از این پنل‌ها به تعداد زیادی از مخاطبان برای جلب توجه آنها تعریف کرد. شما می تونید لیست آموزشگاه بازاریابی و فروش رو در سایت چچیلاس ببینید و مهارت های بازارایابی رو یاد بگیرید.

آیا همه می‌توانند از این ابزار استفاده کنند؟

پاسخ به این سؤال مثبت است. بله! قطعاً همه می‌توانند از این ابزار برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده کنند. البته، توانایی انجام کار با یک ابزار، با تسلط و مهارت در کار با آن، تفاوت دارد و در حقیقت در بازاریابی ایمیلی، مسئله تسلط و مهارت اهمیت بیشتری دارد و فرد باید بداند که به طور دقیق از چه روشی و به چه صورتی استفاده کند. یک بازاریاب حرفه‌ای، هم می‌داند که چگونه از پنل‌های ارسال ایمیل انبوه استفاده کند و هم می‌داند که چگونه روش بازاریابی خود را پیاده کند.

تفاوت بازاریابی ایمیلی با ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه

یک شباهت ممکن است به‌کل کسب و کار کسی را متلاشی کند و آن اشتباه گرفتن بازاریابی ایمیلی با ارسال ایمیل تبلیغاتی (Email Advertising) است.

متاسفانه فعالین این حوزه در تبلیغات خود نام ایمیل مارکتینگ را استفاده کرده و این باعث می‌شود عده‌ای گول آنها را بخورند. در دنیا به ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه، اسپم کردن (Spamming) می‌گویند.

این ایمیل‌های تبلیغاتی که بی‌هدف به کسانی رضایتی از ارسال ایمیل شما نداشته‌اند، در پوشه اسپم ارسال شده و حتی کسانی که آنها را باز هم بکنند، هیچ‌ اعتباری برایشان قائل نیستند و کاملا می‌تواند اعتبار برند شما را نزد آن شخص خراب کند.

چون شما دارید برای کسایی که اصلا شما رو نمیشناسند، چیزی رو می‌فرستید که علاقه‌ای بهش ندارند و حتی نخواستند که براشون ارسال بشه.​
 
Top